GAŠENJE DPF/FAP FILTERA & CHIP TUNING

Chip tuning

Chip tuning je sigurna i provjerena tehnika optimiziranja i prilagođavanja mapa stara 30 godina koja će povećati užitak u vožnji i optimizirati performanse vašeg automobila. Optimizacija i prilagodba mape, takozvani re-map je zahvat kojim dobivate najviše od svog motora. Tehnika je potpuno sigurna i uvijek je moguće vratiti na tvorničke postavke.

Motor nakon re-map usluge dobiva optimalne performanse, brže i preciznije reagira, smanjuje se potrošnja goriva i dobiva od 15% do 30% više snage, poboljšana su ubrzanja za sigurnije pretjecanje, motor spremnije odgovara na pritisak papučice gasa, do 25% više okretnog momenta , motor je pouzdaniji i njegova trajnost je dulja.

Koristimo najnaprednije uređaje za dijagnostiku i re-mapiranje gotovo svih marki automobila. Također smo u stanju programirati automatski mjenjač kako bi sve bilo sinkronizirano i dalo najbolje performanse.

Gašenje DPF/FAP filtera

U današnja turbo diesel vozila ugrađuje se sustav za pročišćavanje ispušnih plinova, takozvani DPF/FAP filter. U posljednje vrijeme dolazi još jedan sustav ADBLUE – SCR. Vozila novije generacije posjeduju oba navedena sustava. Kroz vrijeme korištenja, sustavi jednostavno prestanu pravilno raditi. Popravak tih sustava je izuzetno skup i gotovo da ih se ne isplati popravljati. Velik broj vlasnika zbog dosta niže cijene zahvata na svojim limenim ljubimcima odlučuje se za trajno gašenje sustava DPF/FAP OFF, ADBLUE OFF.

STAGE 1 OPTIMUM
STAGE 1 Optimum remap nudi povećanje performansi i trajnost. Kada dobijete veći obrtni moment imate puno bolju reakciju motora i novo iskustvo vožnje.

EGR OFF
EGR ventil se obzirom na način vožnje vrlo brzo začepi i zato je kratkog vijeka. Najbolje i najisplativije rješenje ovog je trajno softversko isključivanje ventila.

ADBLUE/SCR OFF
ADblue sistem se može potpuno isključiti. Vozilo tada više ne treba ADblue, a dijelovi se mogu ukloniti odnosno isključiti iz napajanja.

DPF/FAP OFF
Kada se začepi filter čestica (DPF filter) vozilo odlazi u “safe mode”. Pokušaji regeneracije često više ne pomažu. Jedino trajno rješenje je softverska deaktivacija filtera.

LAMBDA/O2 OFF
Neispravni Lambda/O2 senzor softverski se može deaktivirati. Lambda sonda nastavlja računati korigirane vrijednosti za ubrizgavanje i osigurava dobar rad motora

START-STOP OFF
START/STOP može se u potpunosti deaktivirati. Motor se više neće automatski isključivati, te se više ne morate patiti s ručnim isključivanjem pritiskom na tipku.